לא מגיע לך לעבור טיפולי פוריות לבד!!!

תסתכלי סביבך, האם שמת לב לאחרונה שיש המוןןןן מטופלי פוריות?
האם שמת לב שכל אישה מכירה מישהי שמכירה מישהי שעברה או עוברת טיפולי פוריות?
האם יכול להיות שגם את או אחותך, ביתך, גיסתך או חברת צוות לעבודה עוברת טיפולי פוריות?
אם התחושה שלך היא שבאמת הרבה יותר נשים מתקשות כיום להיכנס להריון, לצערי את בהחלט לא טועה!

ישנן כיום במדינה שלנו כ 160,000 נשים אשר עוברות טיפולי פוריות.
אחד מכל חמש זוגות מתמודד עם טיפולים לילד ראשון, שני ואף לילד השלישי והמזל הגדול ביותר שלנו הוא שמדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם אשר ממנת טיפולי פוריות (פרט לרופאים והורמונים) עד שני ילדים.

אז מה קרה לנו ולמה יש כל כך הרבה מטופלי פוריות במדינה כה קטנה?

אנחנו חיים בעידן טכנולוגי לא פשוט.  אנחנו עובדים הרבה יותר שעות ביום (הורינו הייו ישנים צהרים).  אנחנו יושבים הרבה יותר שעות, דבר אשר פוגע לא פעם באיכות וכמות הזרע.  גברים רבים טסים לעיתים תכופות כחלק משגרת חייהם המקצועית, דבר אשר גם פוגע מאוד באיכות וכמות הזרע.
דבר נוסף, אנחנו מתחתנות לפחות עשור מאוחר יותר מהאימהות שלנו דבר אשר מעקב את הניסיונות להריון ראשון.  אנחנו יודעים שהשנים הכי פוריות של אישה הם בין גיל 18 לגיל 35 / 36 וכמובן שהביציות בטיבן עד גיל 35/36.  חשוב מאוד לציין שזה לא אומר שנשים מעל גיל 36 לא נכנסות להריון, אלא לציין שצריך יותר סבלנות כאשר מנסים להשיג הריון לראשונה סביב הגיל הזה.
אנחנו עובדים שעות רבות, משמע אנחנו חיים בלחץ ומתח יותר שעות מבעבר, דבר אשר מקשה מאוד על הכניסה להריון הן מבחינה נשית והן מבחינה גברית.
עידן הטלפוניה הביא איתו הרבה חדשנות אך רובינו "מאפסנים" את הטלפונים בכיס הקדמי או האחורי של המכנסיים מה שיוצר מצב בו מערכת הרוויה שלנו כל היום "משדרת וקולטת".
אנחנו לא עוסקים מספיק בספורט ולא אוכלים בריא.  אנחנו עדיין מעשנים ובהחלט לא ישנים מספיק שעות בלילה וזוהי רק רשימה חלקית בלבד של כל "הסיבות" שהביאו לעליה משמעותית במספר והיקף מטופלי הפוריות במדינה שלא לדבר על העלייה בקרב נשים יחידניות שבוחרות להקים משפחה דרך בנקי הזרע או במסגרת הורות משותפת וכמובן הורות חד מינית אשר מאוד התקדמה גם היא בשנים האחרונות.

אז מה אני ממליצה?  ראשית לא להילחץ!

אם את או מישהי שיקרה לך לא מצליחה להיכנס להריון או לחילופין עוברת טיפולי פוריות לא חייבים לעבור אותם לבד!
טיפולי פוריות יכולים להביא איתם בדידות, אשמה, כאב, חוסר אונים ותסכול ולא מגיע לך ולכם לעבור את התהליכים הרבים לבד.

אני מזמינה אותך ואתכם לעשות את הצעד הראשון ולהוריד את המדריך כשזרע פוגש ביצית מתנה ישירות למחשב שלכם, כי אני מאמינה שידע זה כוח!

פרגני לעצמך תמיכה וליווי בטיפולים ותרגישי בטוחה יותר, חזקה יותר ורגועה הרבה יותר, פשוט כי מגיע לך
!

נשיקות והמוןןןןן הצלחה בכל!

שתפי:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים קשורים

אנדומטריוזיס, המחלה השקטה

אם טיפולי פוריות היא המגפה השקטה, אנדומטריוזיס היא המחלה השקטה! היא הגיעה אלי לקליניקה בגיל 32 כמה שבועות לאחר שמונח אנדומטריוזיס נאמר לה באופן אקראי

קרא עוד  arrow

אנדומטריוזיס, המחלה השקטה

אם טיפולי פוריות היא המגפה השקטה, אנדומטריוזיס היא המחלה השקטה! היא הגיעה אלי לקליניקה בגיל 32 כמה שבועות לאחר שמונח אנדומטריוזיס נאמר לה באופן אקראי

קרא עוד  arrow